Torsdag 8 november

Idag gjorde jag något som jag inte trodde jag skulle göra eller våga. Var nämligen hos frisören och färgade håret. Cindy vännen min var den som gjorde denna förvandling. Ville ha ljustbrunt, så först blekte hon håret och sedan la hon i färgerna. Första gången jag blekte det och första gången jag tog chansen till en förändrig med mitt hår, för har nästan alltid haft brunt hår, brunt i alla dess nyanser men alltid åt det mer mörka hållet, så denna gång blev det ljust. Satt där från halv två till halv fem, många timmar men hade mycket att ta igen med Cindy så de gjorde mig inget. Sedan älskar jag när någon håller på med mitt hår därav gillar jag att gå till frissan även fast jag aldrig går dit.. Resultet var ljust, väldigt annorlunda! Vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om färgen och nyanserna, vet inte heller om jag passar i så ljust hår. Men ser inte detta som något onödigt, tvärtemot, gjorde en förändrig utan att veta hur resultater skulle bli, lite spännande ändå. Hoppas jag vänjer mig bara, annars får jag väl göra om de hehe. 
Snygg kondom man har på huvudet.
 
Efter när jag blev klar, gick jag ner till stan och mötte upp Zenia och gick runt lite på stan. Älskar när det är rea, vilket det var på bikbok, 50% på allt i butiken, så där var vi inne ett bra tag och fyndade. Hittade sammanlagt tre saker som jag är väldigt nöjd med. När stan stängde butikerna gick vi vidare till Waynes coffe och fikade. Åt en helt underbart god jordgubb- mango cheesecake, love it! ♥
Blev bara byxor och shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0