Fredag hela veckan

Fredag igen, förstår inte, det var ju fredag alldelles nyss?! Veckan han bara sprungit iväg. Under veckans gång har jag gjort lite ärenden på stan, fikat och umgåtts med Zenia, sökt jobb, shoppat i massor, ätit sushi med sofie, pengarna bara rinner iväg nu, men det får bli ett stopp på det känner jag! Idag som sagt, fredag, helg, dock känns det som helg varje dag, men men, idag iallafall var jag på stan, hyfsat tidigt, var nämligen på en arbetsintervju, riktigt kul, så nästa vecka får jag svar om jag får jobbet eller ej, lite kul var det att han som intervjuvade mig skratta lite över att jag inte har en mobil, ja det är ju skrattretande, riktigt mobbad brud är vad jag är! Intervjun gick väldigt bra och nöjd gick jag därefter till The phonehouse och kollade hur de går med leveransen av min mobil. Nästa vecka är det beräknat att jag ska få den, så hoppas hoppas, håller tummarna! Nu väntar jag på att klockan ska bli halv åtta då jag ska gå till Sofie och därefter ska vi åka hem till Issa och ha en mys/chill/tjej- kväll, om man nu ska kalla det så. So no party this friday bitches ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0