Fredag i ett nötskal

Gårdagen började hur bra som helst. Åkte ner till stan med mamma kl 12 och mötte upp Eve då vi skulle luncha. Eftersom det var jag som bjöd alla på lunchen var det även jag som valde ställe och självklart blev det sushi!! Har vart hur sugen som helst att äta det igen så det var ingen tvekan om saken. Det var första gången de båda åt, lite kul då mamma gillade det, eve hatade det och jag älskade det, såklart ;) Det vart även en liten runda på stan och fick med mig ett par knähöga stövlar med klack som jag tittat på ett tag, jag och skor.. inga kommentarer! 
Efter stan åkte jag hem, duscha och fixade mig och på kvällen åkte jag och Sofie hem till Oscar. Där chillade vi ett tag med Richard också. Egentligen var planen för kvällen att vi skulle ha eller gå på en hemmafest, men eftersom vi har otur i allt, som vanligt, gick den planen åt skogen. Allt failade verkligen, men efter ett tag bestämde vi ändå oss för att vara hemma hos Johanna och förfesta och därefter dra till krogen, vilket var vår plan b. Hade de ändå helt okej ute, bätte denna helg än sist, roligt att träffa så många man kände ute, great! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0