Helgen

Lördagen började tidigt, gick upp halv 7 på morgonen då jag skulle jobba och efter att endast sovit i ca 2½ timmar så lyckades jag ändå överleva jobbpasset, dock kände jag mig lite påverkad fortfarande stunden jag vakna, men det gick snabbt över. 07.30- 15.00 varade jobbet på sjukhuset där jag fick hjälpa till i köket, med frukost, lunch, disk och lite andra småsaker. Resten av dagen spenderade jag hemma, kollade serie och tog det lungt.

På söndagen åkte jag och Hellen till stan och köpte present och därefter åkte vi hem till Sandra och firade henne. Jätte kul att träffa alla tjejer igen. Vi åt en riktigt god köttfärspaj och massor av fika efter. Sandra borde bli kock ;) Och jag låg självklart i matkoma efter att ha proppat i mig så mycket, men det var det värt. På kvällen var jag hemma bara, kollade på solsidan och gjorde inget utöver det vanliga. 
Grattiis Sandriiis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0