Ibland får man nörda lite..

Den här helgen har inte direkt resulterat i mycket sömn kan jag säga er. Söndagen började tidigt, jobbade från halv åtta till tre och efter jobbet vart det hemåt. På kvällen kom Elin och Sofie hem till mig och vi hade ett så kallat lan. Japp vi lanade och det var inget annat än The sims 2, haha vilken var riktigt kul så hela kvällen och natten satt vi uppe. Blev lite galenskaper inne på chatroulette, som en paus från simset hehe. Laddat med energidricka och kaffe klarade jag och Elin att vara uppe till halv 11, då hon skulle åka då. Sofie hade somnat vid 5-6 och jag gick och la mig vid 11 och sov lite halvt till 5. Så såg min lediga dag ut idag då :)
.
Vi kollade även igenom massor av gamla bilder, jätte kul att kolla tillbaka på alla minnen.
Elin och jag 2009, om man tänker efter så är det inte så jätte länge sen men det känns som om det vore evigheter sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0