No sleep

I fredags blev det utgång igen. Kvällen började hemma hos Bella med tjejerna och ett gäng killar, dock höll dom sig för sig själva på andra sidan rummet. Kul hade vi iallafall och när klockan närmade sig halv 11 gick vi alla till krogen. Superskönt att Bella och David bor mitt på stan! Den kvällen var Italobrothers (har alltid trott att de heter Italianobrothers) på Villa Etuna, en grupp från Tyskland och det var sjukt bra drag inne när de väll spelade och riktigt mycket folk var det också. Träffade Johanna på dansgolvet så var mycket med henne den kvällen också. Lyckas alltid tappa bort folk på krogen, så tjejerna jag kom med hittade jag inte mot slutet av kvällen, typiskt. Sen vid halv ett kanske behövade alla gå ut ur lokalen då tydligen brandalarmet gick, fattade ingenting, vet inte om det var på riktigt eller ett falskalarm, men ute fick vi alla stå i regnet i kanske 30 min, vilket kändes surt och försörde kvällen en aning. Men när man väl fick gå in igen fortsatte vi att dansa och vid 2 stängde de. Träffade emma utanför och hängde med henne på en efterfest med lite andra grabbar och tjejer, känade att jag inte ville avsluta kvällen än. Va helt okej där och efter kl 6 på morgonen tog vi en taxi därifrån och jag som skulle jobba halv 8 åkte direkt från efterfesten till jobbet. Vart ett pass till kl 3 och sen vidare hem. Jobbet gick galant, även utan sömn. Resten av lördagen var jag hemma, hade ingen ork till nått annat, vilket kanske inte  var så konstigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0