Onsdag och snaaart helg!

Hallå där. Nu ser man och märker att de är höst. Bladen från träden har ändrat till höstens alla färger och många har redan fallit och ligger på marken. Det blir mörkare tidigare om kvällarna och kylan börjar krypa fram mer och mer varje dag. Vilket tyder på att snart är det vinter och snö. Detta gillar jag inte, då bland det värsta jag vet är att frysa, vilket jag gjorde ordentligt för första gången idag. Det positiva med hösten är dock alla snygga höstkläder och skor. 
.
Idag under dagen har jag kollat på project runway Sverige och påbörjat min storstädning utav mitt rum, vilket jag aldrig lyckas slutföra, men nu ska det bli ändrig på det. Har även vart i isstadion med Sofie och kollat på Issas ishockeymatch. Kan säga att det var lika kallt inne i hallen som ute, så det var inte direkt skönt och sitta där inne, dock får jag skylla mig själv lite, hade endast en skinnjacka vilket inte var så passande i de cirka 7 grader som det var. Men det var ändå kul att kolla på matchen för det. Nu ska jag fortsätta kolla på min serie och kanske fortsätta städa lite och längta tills fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0