Söndagen den sjunde

Hela söndagen var jag hemma och gjorde inte allt för mycket, hade det rätt så skönt och lugnt under dagen. På kvällen började ÄNTLIGEN solsidan, gud vad jag har längtat efter den säsongen. Alltid lika roligt, men hoppas på att det blir ännu bättre, var ju bara första avsnittet än så länge. Efter solsidan gjorde jag mig iordning och blev upphämtad utav Johanna och vi åkte hem till Rickard där Oscar också var. Och jag dog när jag kom in i huset, verkligen.. Han hade fyra små kattungar, supersmå och såå söta, kunde inte slita blicken från dom!! Lekte med dom hela tiden och ville bara ta med mig alla hem. Utöver det, satt vi och lyssna på musik, spelade kort, drack vin och pratade om allt som gick att prata om, härligt diskusioner. Halv 5 på natten åkte vi sedan hem, dödströtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0