Stan hela veckan

I tisdags drog jag ner till stan för att träffa Andrej, min lilla kompis som jag inte träffat på otroligt länge. Planen var att vi skulle fika men vi hamnade på Mcdonalds till slut, ovanligt.. Åt den nya marsglassen, som var sjukt god, älskar mars! Sen satt vi och snackade massor om allt i två timmar, sen gick vi runt en stund på stan, köpte en ring som jag velat ha i över ett år, som nu var på rea, slog till direkt då. På kvällen var jag med Sofie, Elin och Hellen, som bara vara med ett tag när vi satt på Mc på västerleden, sen gick vi hem till mig och flummade oss. Kort och gott om den dagen
Idag har jag vart på stan IGEN, man kan tro att jag bor där.. Följde iallafall med Sandra och bytte storlek på en tröja, men den fanns inte på stan så blev en sväng till tuna park efter 2 timmar på stan. Fick med mig en klänning sen rullande vi hemmåt. Skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0