Update; last week

Känns som det var evigheter sedan jag gjorde ett inlägg här på bloggen, men har haft andra saker att göra och känns bättre att ta lite pauser än att lägga upp rätt så tråkiga och meningslösa inlägg, även fast man kan tycka att jag gör det då och då ändå.
 
Förra veckan jobbade jag från tisdag till fredag, så de vart tidiga mornar och tröttsamma eftermiddagar, men värt varenda intjänad krona, såklart!
 
Helgen var lyckad minst sagt. I fredags efter jobbet vart det direkt hem, ta de lugnt, duscha osv. Vid 18.00 tiden kom Fredrik och sedan Sofie nån halvtimme senare till mig och vi hade ett litet ''före-förfesten'' till kl åtta. Sen tog vi bussen till den egentliga förfesten hemma hos Oscar, där trevligt folk var, några som man kände och några inte. Eveline som jag inte träffat på länge var där, riktigt kul att ses igen! Efter tio gick vi alla ner till stan och till krogen och måste säga att jag hade riktigt kul ute, träffade många jag kände, dansade i massor och blev bjuden på ett X antal drinkar och öl, haha snälla killar! En lyckad kväll trotts några minnesluckor och blåmärken :D
 
På lördagen vart det en heldag på zero one six, där det var sm i inlines. Lillebrorsan var ju med så självklart var man där och stöttade honom i hans första deltagande i sm. Var faktiskt kul att kolla på alla som åkte, är verkligen faschinerad över hur de alla klarar av att åka i såna skor med hjul på, haha av egna erfarenheter så vet jag att det inte är en lätt match då jag får panik när någon i full fart kommer mot mig. Men det är ju jag det! Var även kul att spana in alla killar som åkte och satt runt om i hallen (seniorerna såklart), vilket jag underhöll mig med under alla de timmar jag var där, hehe ;) 
 
Samma dag fast på kvällen åkte jag, Johanna, Louise och Simone hem till André där även Christian och en till kille var. Där var vi ett bra tag och förfestade innan vi tog taxi ner till stan. Eftersom att det var lördag så var de flesta ställen från 23 vilket vi tjejer inte kom in på, så surt. Men vi gick iallafall till O'learys ett tag för att träffa två vänner till Johanna, skit unket ställe med bara massa 40+ och äcklig inredning och superstrångt. Not my style or place to be! Som tur gick vi därifrån efter 10 min och vidare till Pitschers, och samma sak var det där... Första och sista gångerna man drar dit! Efter att alla dragit och bussarna gått hade jag turen att träffa André igen som lät taxichaffören först skjutsa hem mig innan han åkte hem till sig, jätte snällt och generöst av vännen min!
 
Söndagen blev en skön dag, kollade lite film på dagen innan jag åkte hem till Fia. Var där med Sandra och Hellen, mycket trevligt med fias halloween inspirerande hemmagjorda skapelser, otroligt mumsigt och super söta små spöken av maräng. Blev mycket spelande ''Diamanten, Med andra ord, Cluedo och olika kortspel''. Roligt roligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0