The day before the big day

Idag vaknade jag tidigt, ställde väckarklockan på 09.00 och lyckades vakna utan att somna om, dock låg jag och drog mig i sängen till lite innan kl 10. Därefter åt jag frukost och gjorde mig iordning för att sedan åka ner till stan vid 12. Där mötte jag upp Sofie och först gick vi och skrev ut våra resabiljetter på bibloteket då ingen av oss har en fungernade skrivare hemma så fick bli där, sedan gick vi till forex där jag växlade lite av mina pengar till lira, turkiska pengar. När vi var klara med allt gick jag till Ming för att luncha med farmor. Mycket gott och väldigt trevligt. Resten av dagen idag ska jag packa, packa och packa. Har inte börjat än bara hunnit skriva min packlista. Bye for now and back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0