Bra vecka

Den här veckan har vart bättre än bra måste jag säga! En riktigt hård träningsvecka med andra ord. Började redan i måndags med en 44 minuters springtur på löpbandet följd av en intensiv styrketräning av arm/bröst partierna. Resten av veckan har sedan gått bättre än förväntat, har kört alla muskelgrupper men olika varje träningspass, för att hinna göra varje ordentligt. Tränade sammanlagt 4 dagar. Ett av mina mål som jag haft med träningen klarade jag av, att springa utan att stanna, utan att vila i exakt en timme. Vart orken och styrkan kom ifrån har jag ingen aning för sprang och sprang utan att bli trött, knappt så att jag blev anfådd.. och jag överdriver inte när jag säg det! Men jag är otroligt stolt över mig själv och vad jag lyckats åstadkomma med än så länge.

Kosten har jag lyckats väldigt bra med också, ätit nyttigt och hälsosamt, bra mat som kombination till min träning. Detta levnadsätt får mig att må bra och ska fortsätta stenhårt med att nå mina mål! Never give up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0