Min vecka

Den här veckan har gått hur snabbt som helst, blir lite rädd hur snabbt det går. Men iallafall så har jag haft en riktigt bra vecka. Fettisdagen i tisdags förgyllde hela  min dag, semlan, älskar den bakelsen! Den dagen färgade jag mitt hår och hade även tippat på lite matcher, dock utan vinst, ingen nybörjartur här inte! Onsdagen spenderade jag med Zenia, hur mysigt som helst att träffas efter att hon vart utomlands i en månad, mycket att ta igen hade vi. Under torsdagen då det var Alla hjärtans dag hade jag en underbar dag. Brukar aldrig fira den dagen då jag aldrig haft nån anledning men i år gjorde jag det. Helt ovetandes fick jag finaste buketten, choklad och en nalle av min finaste! Blev en runda på stan på fredagen med Hellen, sen en lugn kväll hemma. Lördagen jobbade jag och under kvällen var jag med Anna Elin och Sofie hos mig. Spelkväll stod på schemat och melodifestivalstittande, väldigt roligt! Slutligen idag då, har jobbat från två till åtta så hela dagen har med andra ord bestått av jobb, inte helt fel det heller, var väl sisådär 70% rast och tårtätande och 30% jobb! Lite bilder från veckan kommer nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0